Garancijska popravila
V garancijskem roku servisiramo foto opremo znamk Nikon, Panasonic, Sigma, Tamron, Tokina, Pentax, Ricoh in Metz.
Za uveljavljanje garancije je potrebno priložiti račun in garancijski list (lahko tudi kopije). V kolikor je na garancijskem listu žig prodajalca in vpisan datum nakupa, je dovolj samo garancijski list.
Če je vzrok nedelovanja nepravilno rokovanje s strani uporabnika, je potrebno stroške popravila plačati (npr.: razne oksidacije, udarci…)
Način sprejema
Osebno v trgovini (v delovnem času trgovine) ali po pošti na naš naslov.
Za uspešnejše in učinkovitejše opravljanje popravil Vas prosimo za čim bolj točen opis napake, pri uveljavljanju garancijskih popravil prosimo tudi, da imate s seboj ustrezna dokazila.
Izvengarancijska popravila
Poleg navedenih znamk opravimo tudi popravila foto opreme znamk Canon in Sony, ki niso več v garanciji oz. je že na prvi pogled vidno, da garancija na pooblaščenem servisu ne bo upoštevana.
V tem primeru pred izvedbo popravila opravimo natančen pregled ter ocenimo stroške popravila. Ta postopek imenujemo ocena in je v primeru, da se ne odločite za popravilo, plačljiv, in sicer:
- 9,5 € za vse kar ni spodaj definirano (diaprojektor, bliskavica ...)
- 9,5 € za digitalne kompaktne fotoaparate in KIT objektive
- 14 € za DSLR fotoaparate in vse ostale objektive
- 7 € za pregled in prilagoditev menijev
O predvidenih stroških popravila vas obvestimo preko SMS sporočila ali z elektronsko pošto in počakamo na vašo potrditev oz. zavrnitev popravila.
Komunikacja
Osnovna komunikacija poteka preko SMS obvestil in elektronske pošte. Na voljo je tudi vpogled v status popravila preko spletne strani (vtipkati je potrebno številko delovnega naloga in številko PIN ali pa samo serijsko številko foto opreme).
Telefon (med 8. in 16. uro): 01 2800 800